Добро дошли на званични форум Србског покрета Слободна Србија.
Пријавите се како би могли да учествујете у најинтересантнијим расправама из области политике, историје, културе, забаве ...
Добро дошли на званични форум Србског покрета Слободна Србија.
Пријавите се како би могли да учествујете у најинтересантнијим расправама из области политике, историје, културе, забаве ...
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Званични форум Србског Покрета Слободна Србија. Добро дошли!
 
PortalPortal  PrijemPrijem  GalerijaGalerija  TražiTraži  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  PristupiPristupi  
Traži
 
 

Rezultati od :
 
Rechercher Napredna potraga
Ključne reči
Zadnje teme

СЛОБОДНИ ИЗБОРИ VRATI-SE

Ko je trenutno na forumu
Imamo 8 korisnika na forumu: 0 Registrovanih, 0 Skrivenih i 8 Gosta

Nema

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 74 dana Uto 15 Okt 2024 - 13:25
Novembar 2024
PonUtoSreČetPetSubNed
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalendarKalendar

 

 СЛОБОДНИ ИЗБОРИ

Ići dole 
AutorPoruka
Admin
Admin
Admin


Broj poruka : 415
Points : 5379
Репутација : 0
Datum upisa : 17.06.2012
Godina : 51

СЛОБОДНИ ИЗБОРИ Empty
PočaljiNaslov: СЛОБОДНИ ИЗБОРИ   СЛОБОДНИ ИЗБОРИ Icon_minitimeSre 22 Avg 2012 - 4:43

08.05.2012.
СЛОБОДНИ ИЗБОРИ Grb-fo11

СЛОБОДНИ ИЗБОРИ
ПРЕДЛОГ ИЗБОРНИХ ПРАВИЛА ЗА СЛОБОДУ СРБИЈЕ

Тренутни владајући режим Бориса тадића је успоставио политички монопол и диктатуру у Републици Србији.

Након крађе изборне воље грађана и манипулација спроведених у току предизборних радњи и самим изборима, као и тиме што је режим узурпирао правни систем државе и стављајући га под своју личну контролу у сврху режима, спроведене изборе и резултате на истима треба прогласити нелегитимним и мора доћи до промене изборног закона и изборних правила како би се спровели СЛОБОДНИ ИЗБОРИ који би одражавали стварну слободну вољу грађана Републике Србије.

У ту сврху Слободна Србија – Ниш позива грађане Републике Србије, јавне личности и све политичке странке и организације и друге политичке чиниоце да НЕ_признају спроведене изборе и резултате на истима и излази са следећим предлогом измене изборног закона и изборних правила

I. Изборни закон, правила и радње морају да буду прописани и спроведени у складу са Уставом Републике Србије;


II. Сви учесници на Изборима на свим нивоима морају да имају једнака права и обавезе.


1. Једнака заступљеност чланова странака учесника избора у свим изборним телима (РИК, ГИК, Контролори на иборним местима );

2. Могућност контроле финансирања кампања од стране делегираних чланова из свих странака учесника избора;

3. Једнака минутажа у свим националним медијима за све странке учеснике на изборима;

4. Забрана плаћених термина за промоцију странака на свим државним медијима и забрана емитовања учешћа кандидата странака, у виду јавне или државне функције, за време предизборне кампање на свим националним медијима; 5. Једнака минутажа и услови свим странкама за представљање политичких програма грађанима Републике Србије.


III. Промена изборног закона и правила у циљу спровођења Избора на свим нивоима у циљу и на начин који ће пружити једнаке шансе свим кандидатима за учешће на изборима;

1. Расписивање избора најмање 120 дана пре избора;

2. Укидање лимита потписа за кандидатуру на изборима на свим нивоима;
a) осим странкама кандидатима које желе да конкуришу за коришћење средстава из јавног буџета;

3. Укидање лимита потписа за оснивање политичке странке;

4. Потребан једнак проценат (5%) за изборни цензус на свим нивоима за све странке учеснике на изборима.


IV. Промена изборног закона и правила у циљу ефикаснијег спровођења Избора и уштеде на рачун Буџета Републике Србије;
1. Утврђивање тачног јединственог бирачког списка најмање 60 дана пре изборних радњи;

2. Штампање оноликог броја изборних листића и позива колико има уписаних бирача у бирачким списковима;

3. Увођење система јасног обележавање изабраног кандидата или листе и поништења осталих кандидата и листа од стране самог бирача.

4. Лимит и судска овера потписа само за странке које желе да конкуришу за коришћење средстава из јавног буџета; 5. Повећање лимита на 5% изборног резултата за повраћај депозита за коришћење средстава из јавног буџета; 6. Увођење Републичке и Градске таксе за све странке које желе да пријаве учешће на Изборима.
а.) таксе не смеју бити веће 25% од постојеће судске таксе за оверу уговора или споразума.


V. Промена изборног закона и правила и пратећих закона који се односе на пооштравање казнене политике за прекршиоце предизборних и изборних радњи а у циљу ефикаснијег спровођења Избора и пуног поштовања изборне воље грађана и Устава Републике Србије.

1. Кривично гоњење и санкционисање свих оних који учествују у делима која утичу на неправилност обављања изборних радњи и истинитост коначних резултата;
a) Кривично гоњење свих оних који прекрше одредбе из закона о Изборима;
b) Кривично гоњење свих оних који купују гласове, подмићују бираче, и изврше крађу или преправку изборног материјала и учествују у другим радњама које могу да фалсификују изборну вољу грађана.

2. Санкционисање Странака и кандидата у случају кршења изборних радњи.
a) Тренутна суспензија изборних делатности и учешћа у изборним радњама странака и кандидата на бирачким местима и у изборним органима где се установе кршења изборних радњи;
b) Забрана политичког деловања у трајању од наредне четри године (до следећих расписаних избора) за странке и кандидате за које се установи да су извршили повреду изборних радњи и закона;
c) Новчана казна од најмање 500.000,00 РСД за странке и 150.000,00 РСД за појединце за које се установи да су извршили повреду изборних радњи и закона;

VI. Успостављање услова од 51 % излазности бирачког тела за успешност спроведених Избора.

***

I. Изборни закон, правила и радње морају да буду прописани и спроведени у складу са Уставом Републике Србије;

Изборни закон, правила и радње морају да буду прописани и спроведени у складу са Уставом Републике Србије како не би дошло, као сада у случају треће против уставне кандидатуре Б. Тадића за место председника Републике, до ситуације да нижи законски акти и подакти дерогирају више законске акте.

Како је правни систем хијерархија правних норми и аката то је јасно да нижи акт и норма мора бити у сагласности а не у супротности са вишом правном нормом и актом, нити га може мењати и допуњавати јер је слабије правне снаге.


II. Сви учесници на Изборима на свим нивоима морају да имају једнака права и обавезе.

Како је уочено у току обављања предизборних и изборних радњи и како све указије да су спроведене манипулације и крађа изборне воље грађана, а инстиуције контроле избора, састављене само од одређеног броја чланова углавном режимских партија и странака, нису исте уочиле или не признају и различито тумаче доказе који указују на спроведену крађу изборне воље грађана и манипулације , да би дошло до спровођења слободних избора чији би резултати представљали и одражавали стварну слободну вољу грађана Републике Србије неопходно је спровести измене како би сви учесници на Изборима на свим нивоима имали једнаке могућности и права приликом спровођења и контроле предизборних, изборних и пост-изборних радњи.

Наведене измене би за циљ имале јаснији увид, транспарентност и јачу контролу у рад изборних тела и странака, регуларност предизборних и изборних радњи, као и регуларност и валидност изборних резултата.

Такође предложене измене везане за медијске наступе и промоције би омогућиле једнак третман за све учеснике избора и сузбиле медијски монопол од стране владајућег режима и неједнакост између „малих“ новостворених народних организација и „великих“ странака које су накупиле средства досадашњом пљачком народа.


III. Промена изборног закона и правила у циљу спровођења Избора на свим нивоима у циљу и на начин који ће пружити једнаке шансе свим кандидатима за учешће на изборима

Како је досадашња пракса показала, а и последњи спроведени избори, досадашњи Изборни закони и правила су фаворизовали владајуће структуре и били подесни да се користе у сврху манипулација за потребе и у корист странака чиниоца владајуће структуре и њихових сателита.

Да би се досадашња негативна пракса прекинула и да би се у Републици Србији спровели слободни избори чији би резултати одражавали стварну слободну вољу грађана Републике Србије неопходно је спровести системске промене изборног закона и правила спровођења Избора на свим нивоима у циљу и на начин који ће пружити једнаке шансе свим кандидатима за учешће на изборима.

Расписивање Избора у року од најмање 120 дана пре спровођења изборних радњи би дало довољно времена свим политичким чиниоцима да спреме своје учешће на њима, јасно упознају грађане Србије са својим политичким програмима и уоче и укажу на предизборне махинације и повреде изборног закона.

Укидање лимита потписа за кандидатуру на изборима на свим нивоима, осим странкама кандидатима које желе да конкуришу за коришћење средстава из јавног буџета, би обезбедило једнакост учесника на изборима и квалитетније програме у корист Републике Србије и њених грађана, јер није обавезно да тзв „велике“ странке имају боље програме а уочљиво је баш супротно да мале странке и организације имају много боље Прогаме али не могу да их спроведу због политиког монопола тзв. „великих“ странака чије смо програме и учинак видели до сада.

Лимит и судска овера потписа бирача који подржавају одређену изборну листу би остао за све странке и групе грађана које желе да да конкуришу за коришћење средстава из јавног буџета, чиме се штити буџет Републике Србије од недомаћинског пословања и трошења средстава.

Укидање лимита потписа за оснивање политичке странке или смањење лимита на број од 10 (десет) потписника, попут процедуре приликом оснивања групе грађана, са остављањем осталих правних регулатива (Статут, регистрација ... ), сматрамо веома важним предусловом за разбијење политичког монопола који је успоставио владајући режим како би уклонио и саму назнаку стварања политичких странака које би угрозиле његово деловање и опстанак.

Схватајући Републику Србију као државу Срба и свих њених грађана, са Уставом гарантованим једнаким правима и обавезама,сматрамо да би увођење једнаке обавезе од освајања 5% од изборних резултата на изборе изашлих бирача, као услов за добијање права на одоборнике на свим нивоима, за све листе учесника не изборима, био потребан предуслов за спровођење регуларних избора и спречавање малверзација и каснијих политичких калкулација стварањем мањинских изборних листа и странака и за обезбеђивање поштовања једнакости коју гарантује Устав Републике Србије.

IV. Промена изборног закона и правила у циљу ефикаснијег спровођења Избора и уштеде на рачун Буџета Републике Србије

Досадашњи изборни закони, правила и начини спровођења истих су се показали као неефикасни у сузбијању малверзација и изискивали велики трошак по буџет и грађане Републике Србије, стога из наведених разлога неопходно је спровести промену изборног закона и правила у циљу ефикаснијег спровођења Избора и уштеде на рачун Буџета Републике Србије.

Како су досадашње изборне радње показале а и недавни избори доказали, изборни спискови бирача су се показали као једно од основних средстава за манипулације и изборне крађе, стога сматрамо да би измена изборног закона у смислу утврђивања тачног јединственог бирачког списка најмање 60 дана пре изборних радњи била један од предуслова за ефикасније спровођење предизборних и изборних радњи, дало би довољно времена за отклањање евентуалних грешака и српечавање изборних крађа путем непостојећих бирача и омогућило уштеду у буџету штампањем тачно одређеног броја позива за излазак на изборе као и самих гласачких листа.

Успостављањем претходно наведених предуслова у смислу измена изборног закона и правила , увођењем правила о штампању тачно оноликог броја изборних листића и позива, и то у ковници новца НБС, колико има уписаних бирача у бирачким списковима дошли би до енормне уштеде у буџету тј смањењем трошкова у средствима обезбеђиним за спровођење избора и постигла би се ефикаснија контрола излазности бирача и у многоме смањила ако не и успешно сузбила могућност изборних крађа путем вишка и „дуплих“ гласачких листића.

Увођење система јасног обележавање изабраног кандидата или листе и поништења осталих кандидата и листа од стране самог бирача, потврђивањем са ЗАОКРУЖИВАЊЕМ (O) и одбацивањем са ПРЕЦРТАВАЊЕМ (X) изабраног кандидата или листе, би се предупредила или избегла могућност изборних малверзација насталих накнадном преправком на гласачком листу.

Обезбеђивање средстава за изборне радње и гаранција „домаћинског“ располагања средствима би се постигло на начин повећања лимита (броја потписа који подржавају листу) и останка судске овере потписа али искључиво за странке које желе да конкуришу за коришћење средстава из јавног буџета, као и повећањем лимита на 5% изборног резултата, од броја изашлих бирача, за повраћај депозита за коришћење средстава из јавног буџета.

Увођење Републичке и Градске таксе за све странке које желе да пријаве учешће на Изборима (што би за странке које не желе да конкуришу за коришћење средстава из јавног буџета била једина новчана обавеза), тако да износи такси не смеју бити већи 25% од постојеће судске таксе за оверу уговора или споразума, би обезбедило ефикасан прилив средстава у Републички и градске буџете и обезбедило могућност и странкама, које немају велика средства а не желе да користе средства из јавног буџета, да равноправно учествују на изборима и грађанима понуде свој политички програм.


V. Промена изборног закона и правила и пратећих закона који се односе на пооштравање казнене политике за прекршиоце предизборних и изборних радњи

Недостатак казнене политике у току спровођења претходних изборних радњи, а поготову на Изборима 1996., 2000. и 2012. године, очито је показао мањкавост и стварање предуслова за спровођење изборних малверзација и крађа, зато сматрамо да би промене изборног закона и правила и пратећих закона који се односе на пооштравање казнене политике за прекршиоце предизборних и изборних радњи а које се односе на

● Кривично гоњење,
● друштвено-политичко санкционисање и
● Новчано кажњавање

странака, организација, кандидата и појединаца за које се установи да су извршили повреду изборних радњи и закона умногоме деловало превентивно на сузбијању наведених радњи а спровођење таквих закона допринело регуларном спровођењу избора и поштовању изборне воље грађана Републике Србије.


VI. Успостављање услова 51 % излазности бирачког тела за успешност спроведених Избора

Поновно успостављање услова од 51 % излазности бирачког тела за успешност спроведених Избора дало би као резултат валидност изборних резултата као одлуку већине (пунолетних) грађана Републике Србије.

Начин за спровођење наведеног услова видимо у увођењу законске одредбе Обавезе гласања уз претњу новчаном казном.

***

Обим и размере изборне крађе на Изборима 2012. су такви да цео изборни процес чине, противуставним и противзаконитим, правно ништавим и непоправљивим а објављене резултате лажним те не могу бити основ за ваљано и легитимно формирање органа државне власти.

Овим указујемо сваком држављанину Србије да се за слободу и поштовање воље и задобијање људских и демократских права морају изборити а битни предуслови за то су НЕ_признавање изборних резултата, увођење предложених изборних закона, правила и норми и након тога расписивање нових СЛОБОДНИХ ИЗБОРА.

СЛОБОДНИ ИЗБОРИ Sabor_13
САБОР
Србског покрета Слободна Србија
Nazad na vrh Ići dole
https://sp-slobodnasrbija.serbianforum.info
 
СЛОБОДНИ ИЗБОРИ
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» НЕ_признајмо избори 2012.

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
 :: ПОЛИТИКА :: Србски Покрет СЛОБОДНА СРБИЈА :: САОПШТЕЊА-
Skoči na: